کد مطلب: 840
  تاریخ انتشار:  1392/09/05 - 12:03


هوای تهران به شرایط ناسالم رفت

احتمال اجرای زوج و فرد از در منازل؛ فردا / دولت مخالف تعطیلی مدارس در شرایط "هشدار" است

جلسه کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران ساعت 16:30 تشکیل می‌شود.
download آلودگی هوای تهران

مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به قرارگیری شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط «ناسالم» از احتمال اجرای طرح سراسری زوج و فرد از در منازل در روز چهارشنبه خبرداد.
دکتر محمدهادی حیدرزاده - سخنگوی کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) گفت: بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت کلیه آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته در همین ساعات افزوده شده و بدین ترتیب غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون فراتر از مجاز و در شرایط ناسالم قرار دارد.
وی با اشاره به این که ایستگاه‌های پیروزی، تهرانسر، تربیت مدرس، دروس، ستاد بحران، شادآباد، پارک رازی، پارک سلامت، پارک شکوفه، پارک قائم، شهرداری منطقه 15 و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شرایط "ناسالم" قرار دارند، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی انتظار می‌رود بر غلظت آلاینده‌ها در روز چهارشنبه نیز افزوده شود.
مدیرکل محیط زیسیت استان تهران تصریح کرد: کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران ساعت 16:30 امروز سه‌شنبه تشکیل می‌شود.
وی با اشاره به این که احتمال اجرای طرح سراسری زوج و فرد در روز چهارشنبه وجود دارد در خصوص تعطیلی مدارس گفت: دولت مخالف تعطیلی مدارس در شرایط هشدار آلودگی هواست و بر اساس نظر دولت تعطیلی مدارس باید در شرایط اضطرار آلودگی هوا و با تصمیم کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران انجام شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری